Ospitalitate

  1. Articole

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Companii

  1. Articole

Târgul de Turism al României - ediţia de toamnă 2011

Un târg de turism cu tradiţie pe piaţa românească, Târgul de Turism al României se va organiza şi anul acesta la Complexul Expoziţional Romexpo, în perioada 3-6 noiembrie 2011, concomitent cu ROMHOTEL - Expoziţie internaţională de arhitectură, echipamente, dotări şi mobilier pentru hoteluri şi restaurante.

v

Târgul de Turism al României de anul acesta va fi sectorizat în 3 pavilioane: un pavilion dedicat agenţiilor de turism şi touroperatorilor din România, unde vizitatorii vor regăsi oferte pentru vacanţa de iarnă, un pavilion dedicat ofertării şi promovării României ca destinaţie turistica - care va reuni autorităţi şi asociaţii patronale şi profesionale, Consilii Judeţene, Primării, staţiuni turistice şi complexe balneare, servicii de transport, servicii financiare şi de asigurări, IT şi sisteme de rezervări, reprezentanţi din sistemul de învăţământ şi formare profesională în turism, cultură şi agrement, pensiuni şi hoteluri ş.a -, şi turciaalt pavilion dedicat participărilor internaţionale, de la reprezentanţi oficiali ale Ministerelor Turismului, la Oficii de promovare turistică, Ambasade sau agenţii de turism. 
Ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României 2011 a atras peste 20.000 de vizitatori. Târgul a reunit peste 180 de firme din 21 de ţări, pe o suprafaţă de peste 6500 mp, iar gradul de internaţionalizare a fost de aproape 50%.
În ceea ce priveşte Expoziţia internaţională de arhitectură, echipamente, dotări şi mobilier pentru hoteluri şi restaurante – ROMHOTEL (care se va desfăşura tot la Romexpo, concomitent cu Târgul de Turism al României), aceasta reprezintă cel mai bun prilej unde specialiştii din domeniul horeca se pot întâlni şi pot afla cele mai recente tendinţe din domeniu.
romhotel.jpgEvenimentul aduce în prim plan oferte din următoarele domenii: echipamente specifice, dotări, mobilier şi accesorii pentru pentru structuri de primire şi pentru unităţi de alimentaţie publică, catering, fast-food; produse, echipamente şi accesorii pentru întreţinerea curăţeniei şi igienei pentru hoteluri şi restaurante; echipamente electronice, audio-video, soft şi hard specific; vestimentaţie şi dotări specifice pentru personal; materiale pentru finisare şi decorare interioară.


Editoriale