retentieclientihoreca1Expremio este o companie co-fondată de Bit Soft, leader de servicii și de produse IT în categoria de hoteluri și restaurante cu o experiență de 25 de ani în piața din România. Misiunea Expremio este să creăm relevanță între brandurile de ospitalitate și de restaurant și clientul final, prin capabilități software inovative dezvoltate în România.

Citeste mai mult ...

srirachaCe este de fapt sriracha? Este un sos picant, apărut pe la 1930 în Thailanda unde s-a folosit ca dipping sos pentru aproape la orice fel de mâncare. Versatilitatea acestui sos l-a făcut produs vedetă în toată lumea. Actualmente, sriracha se folosește în supă, pe ouă, burger, fried noodles, tacos sau dulciuri.

Citeste mai mult ...

valeraMentalitatea de a fi pe primul loc se construiește în ideea de a oferi ceva mai bun decât există deja pe piață, de a veni cu produse inovatoare, performante, care cuceresc definitiv clientul final și încrederea acestuia. Această mentalitate a stat la baza companiei Valera încă de la înființare.

Citeste mai mult ...

achizitieapamineralaProdal 94 SRL, unul dintre principalii jucători în piața de băuturi spirtoase din România, anunță finalizarea achiziţiei companiilor producătoare de apă minerală plată și apă minerală carbogazoasă Carpatina SA și Lipomin SA. Cu o prezență de peste 26 de ani în industria băuturilor alcoolice, atât pe piața din România, cât și la nivel internațional, compania Prodal 94...

Citeste mai mult ...

siropurievoletselectionAnul 2019 a fost unul plin de lansări pentru producătorul român de ceaiuri pentru HoReCa, SC Kalpo SRL, cu al său brand Evolet Selection. Dacă la început de an făcea modificări la nivel de design pentru ceaiurile de mic dejun și adăuga în portofoliu ciocolata caldă, spre final de an a lansat pe piață 15 sortimente de siropuri pentru cocktail.

Citeste mai mult ...

liliacunexpectedCrama Liliac a lansat luna trecută, în cadrul cinei private organizată anual, vinul UNEXPECTED. După cum îi spune și numele, acesta a fost creat printr-o întâmplare neașteptată, devenind astfel cel mai nou vin din portofoliul Liliac, produs într-o ediție limitată. "Nicio poveste de succes nu începe cu “totul a mers conform planului”. Așa începe și povestea vinului...

Citeste mai mult ...

targchristmasworldFie că este vorba de Crăciun, Paște, botezuri, zile de naștere, nunți, Ziua Îndrăgostiților, Ziua Mamei, Halloween și alte sărbători sau festivaluri de sezon, evenimentele festive de peste an prind viață cu ajutorul decorațiunilor festive. În unitățile HoReCa - hoteluri, restaurante, baruri sau cafenele - decorațiunile festive și atmosfera generală creată de acestea...

Citeste mai mult ...

masterclassitalialametroMETRO Cash & Carry România, împreună cu ITA - Agenția Italiană de Comerț Exterior, a organizat în perioada 26-27 noiembrie, în cadrul Academiei de Gastronomie METRO, masterclass-ul „Bella Italia”, eveniment ce completează campania „The Extraordinary Taste of Italy” promovată de Agenția Italiană de Comerț Exterior în întreaga lume.

Citeste mai mult ...

Cele mai citite articole

Prev Next