consumceaihorecaÎn ultimii ani, consumatorii români și-au rafinat gusturile și preferințele și în materie de ceaiuri, ceea ce a dus la o diversificare a ofertei de ceaiuri din locațiile HoReCa, precum și la creșterea investițiilor în locații de tip ceainării. Cum a evoluat consumul de ceai în segmentul HoReCa, ce tendințe și obiceiuri de consum se conturează...

Citeste mai mult ...

connaiseurfaraifose184 de pagini de educație despre vin pusă în cuvinte pe care le folosim în fiecare zi - aceasta este cartea publicată recent la Editura GastroArt și semnată de cel mai vechi jurnalist de vin din România, Cezar Ioan. “Connaisseur fără ifose / Tot ce au vrea să știi despre vin. Și ceva în plus” concentrează experiența dobândită de autor în cei 17 ani de activitate...

Citeste mai mult ...

targuridevinromaniaToamna este, prin tradiție, anotimp al vinului. Schimbările climatice și, cel puțin în egală măsură, cele ale mentalităților au transferat acest atribut și asupra celorlalte anotimpuri. Tot a vinului a devenit și primăvara, că se schimbă listele. Și vara, că apar pe piață vinurile șlefuite îndelung în crame și în pivnițe. Și, desigur, și iarna, că vin cadourile.

Citeste mai mult ...

consumsinglemaltAnul 2020 va fi un an de referință pentru industria producătoare de whisky din România, datorită lansării primului single malt autohton, se arată într-un comunicat emis de Alexandrion Group. La nivel național, conform Audit Retail Nielsen, consumul de whisky single malt a crescut cu peste 13% în primele opt luni ale anului 2019, reprezentând o cotă de 2%...

Citeste mai mult ...

RaduSavopolșiVladBușilăFinalul de an este marcat de o tranzacție importantă pe piața cafelei din România, prin parteneriatul recent semnat dintre 5 to go și Mozaik Investments. Cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România va începe anul 2020 alături de Mozaik Investments, care a decis să se alăture 5 to go în calitate de acționar (35%).

Citeste mai mult ...

tendintepanificatieCare sunt așteptările consumatorilor în ceea ce privește pâinea viitorului? Ce aspecte contează cel mai mult pentru aceștia la pâinea pe care o consumă? Puratos România subsidiara liderului global în producția de ingrediente pentru brutărie, patiserie și ciocolaterie, a făcut publice rezultatele studiului Taste Tomorrow 2019*, cel mai amplu studiu global...

Citeste mai mult ...

studiuconsumcafearomaniaReveal Marketing Research a făcut un studiu despre preferințele consumatorilor de cafea la care a participat un eșantion reprezentativ de 1353 de persoane din mediul urban, 52% femei și 48% bărbați, conform cu distribuția generală a populației României. În ceea ce privește înclinația românilor pentru anumite branduri, 80,6% din piață este dominată de patru jucători...

Citeste mai mult ...

Numar revista