Managerii de restaurante trebuie să-şi implice angajaţii în afacerea lor

Managerii de restaurante trebuie să-şi implice angajaţii în afacerea lor
person Horeca
access_time_filled

Ce știe personalul din restaurantul dumneavoastră despre mecanismele de funcționare ale afacerii? În mod sigur nu a învățat aceste lucruri la școală și nici la ultimul job, pentru că fiecare afacere este diferită de celelalte și are propriile mecanisme de rezistență pe piață. Fără o instruire adecvată, personalul personaldumneavoastră va interpreta, de cele mai multe ori greșit, insistențele dumneavoastră cu privire la eficientizarea muncii sau la importanța eforturilor suplimentare pe partea de vânzări. Este necesar pentru succesul unui restaurant ca personalul din acea unitate să cunoască modul de funcționare al respectivei afaceri.

Ședințele regulate cu privire la modul de funcționare a afacerii dumneavoastră din sectorul restaurației pot să îi transforme pe angajați în parteneri de afaceri reali, și vă pot aduce astfel beneficii uriașe. Asta doar dacă vă luați timpul pentru așa ceva. Iată 9 lucruri pe care orice angajat din sectorul restaurației ar trebui să le cunoască :
1.    Profit = Vânzări minus Cheltuieli
Dacă cheltuielile sunt mai mari ca profitul realizat din vânzări, vă puteți menține restaurantul deschis doar dacă cineva va veni din proprie inițiativă cu diferența de bani. Altfel afacerea își închide porțile.
2.    Există 2 tipuri de cheltuieli: Fixe și Variabile
Ingredientele necesare pentru a face o pizza sau un cocktail sunt costuri variabile, precum majoritatea materiilor prime și salariile angajaților. Chiria locației și asigurările sunt exemple de costuri fixe. Profitul făcut din pizza și cocktailuri se duce în primul rând la plata costurilor fixe.
3.    Stocul de mâncare și băuturi se aseamănă cu banii cash
Majoritatea oamenilor de afaceri păstrează provizii de alimente pentru o săptămână, și provizii de băuturi pentru câteva săptămâni. Dacă proviziile sunt făcute pe perioade mai îndelungate șefii ar trebui să se îngrijoreze. Este extrem de ușor să te aprovizionezi excesiv și să ai un suprastoc.
sales-up4. A spori vânzările este de obicei mai profitabil decât a tăia costurile
Din păcate, majoritatea oamenilor consideră că este mai ușor să tai decât să dezvolți, așa că este nevoie de un leadership inteligent pentru a le gestiona pe amândouă. Atunci când găsiți pe cineva care „iubește” să vândă, aveți grijă de acea persoană! Este o plus valoare pentru afacere.
5. Un dolar are doar 100 de cenți
Luați 100 de monede și cereți personalului să le împartă pentru chirie, salarii și penru alte cheltuieli inerente unei afaceri în sectorul restaurației. Astfel vor vedea cât este de greu să ții pe picioare o afacere.
6. Personalul reprezintă de obicei cea mai mare cheltuială în industria Ospitalității
Tocmai de aceea managerii monitorizează atent lista angajaților și de aceea productivitatea este așa de importantă. De aceea creșterea salariilor reprezintă o provocare dacă nu există o creștere a productivității în acel moment.
7. Fiecare cheltuială cu personalul presupune  totodată și extra cheltuieli de aproape 30%
De exemplu traininguri, uniforme, mesele angajaților, compensațiile angajaților ș.a.
8. Investiția în echipamente moderne într-un restaurant se amortizează cu siguranță într-un timp scurt
Cele mai bune echipamente aduc și o recuperare rapidă a profitului, prin economisirea ingredientelor, reducerea timpului de lucru de cele mai multe ori și în final sporirea vânzărilor.
9. Costul lucrurilor mai mici poate fi surprinzător de mare
Calculați costul exact al unei căpșuni, a unei măsline, a unei lingurințe sau a unui șervețel. Cât de multe sunt pierdute sau irosite săptămânal în restaurantul dumneavoastră? Acestea sunt lucruri de care personalul dumneavoastră trebuie să fie conștienți.

Sursa: www.restaurantreport.com

Articole Recomandate

Despre HORECA

Horeca.ro aduce zilnic în actualitate cele mai importante informaţii din industria ospitalităţii româneşti şi cea internaţională.

© 2015-2022 Horeca Romania. Toate drepturile rezervate.
ISSN 2286-1211 » ISSN-L 2247-8302