Românii preferă produsele tradiționaleÎn continuarea articolelor ce fac parte din campania „2021 – Anul producătorilor locali în HoReCa”, avem de această dată o companie care a pornit inițial oferind servicii de secretariat, de administrare imobile și flote auto, ulterior fiind adăugate mai multe activități în portofoliul ei, printre care și cea de agenție comercială. Pentru mai multe detalii, am stat de vorbă cu Dan Prioteasa, fondatorul companiei Complet Consult.

Citeste mai mult ...

Avicola 2În ediția numărul 106 a revistei Horeca România am continuat seria articolelor ce fac parte din campania „2021 – Anul producătorilor locali în HoReCa”, care a fost lansată de publicația noastră tocmai pentru a încuraja producătorii locali, dar și operatorii HoReCa de a accesa surse de produse autohtone. Interviul a fost realizat, de această dată, cu Panait Cornel, director al companiei locale Avicola Poiana S.R.L.

Citeste mai mult ...

Textile 1Din dorința de a sprijini producătorii locali, dar și pentru a oferi surse de produse autohtone operatorilor HoReCa, publicația Horeca România a lansat, la începutul acestui an, campania „2021 – Anul producătorilor locali în HoReCa”. Continuăm seria interviurilor realizate în cadrul acestui demers cu Nicolae Godici, General Manager, Polyester Textile Company.

Citeste mai mult ...

Malina Lux 3Un interviu, parte din campania „2021 – Anul producătorilor locali în HoReCa”, demarată de revista Horeca România, cu sprijinul Comarket, este cu reprezentantul Malina Lux, Constantin Coman, National Sales Manager al companiei. Producătorul de mezeluri și preparate proaspete Malina Lux are mai mult de 400 de angajaţi, o cifră totală de afaceri de peste 26 de milioane de euro și un portofoliu ce trece de 170 de produse.

Citeste mai mult ...

ionbalancramahamangiaContinuăm seria interviurilor cu producători locali, realizate în cadrul campaniei noastre - “2021 - Anul producătorilor locali în HoReCa”. Ion Bălan, proprietarul Cramei Hamangia, ne dezvăluie în cele ce urmează povestea cramei Hamangia...

Citeste mai mult ...

deliciumjamsandsyrupsPaul Căpușan, cofondatorul companiei Melfructus, care controlează brandul Delicium - Jams and Syrups, ne-a dezvăluit în cadrul campaniei noastre “2021 - Anul producătorilor locali în HoReCa” povestea Delicium - Jams and Syrups și oferta sa pentru operatorii HoReCa, precum și planurile sale de dezvoltare pentru perioada următoare.

Best Nike Sneakers | UOMO, SCARPE
Citeste mai mult ...

cascaval saveniComisia Europeană a aprobat cererea de înscriere a denumirii „Cașcaval de Săveni” din România în Registrul indicațiilor geografice protejate (IGP). „Cașcavalul de Săveni” este o brânză maturată produsă în regiunea Botoșani. Se caracterizează printr-o perioadă lungă de maturare (60 de zile), în urma căreia consistența sa devine onctuoasă și omogenă, iar culoarea mai pronunțată.

buy shoes | Off-White nike air uptempo white pack 2017 The 50 Collection Release Date - SBD
Citeste mai mult ...

bauturakombuchaVă prezentăm în cele ce urmează un nou interviu realizat de echipa Horeca România, cu sprijinul Comarket, în cadrul campaniei “2021 - Anul Producătorilor locali în HoReCa”. Cristian Cîrloganu, fondator Tonic-Blend Kombucha, ne povestește despre beneficiile acestei băuturi, despre cum i-a venit ideea să o producă în România, dar și despre colaborarea sa cu operatorii din canalul HoReCa...

Adidas footwear | Air Max
Citeste mai mult ...