Ospitalitate

  1. Articole

Horeca nr 105 300x

buton horeca

Hoteluri

  1. Articole

Restaurante

  1. Articole

Food&Beverage

Companii

  1. Articole

Producatori locali

  1. Articole
Nicolae Godici, General Manager, Polyester Textile Company: "Oferim produse de bază pentru industria ospitalității"

Nicolae Godici, General Manager, Polyester Textile Company: "Oferim produse de bază pentru industria ospitalității"

Din dorința de a sprijini producătorii locali, dar și pentru a oferi surse de produse autohtone operatorilor HoReCa, publicația Horeca România a lansat, la începutul acestui an, campania „2021 – Anul producătorilor locali în HoReCa”. Continuăm seria interviurilor realizate în...

23-11-2021

Citeste mai mult...

România va atrage cu peste 15% mai mulţi turişti moldoveni în 2012

Patronatele din turism estimează că numărul turiştilor din Republica Modova care aleg ca destinaţie turistică România va creşte în acest an cu 15-20%, ca urmare a protocolului comun semnat între ANAT România şi ANAT Moldova, în luna decembrie a anului trecut.

bv

“După primele 2 infotripuri cu agenţi de turism din ANAT Moldova, pe care i-am invitat să cunoască destinaţiile româneşti – la Râşnov şi la Sinaia, în această săptămână peste 40 de agenţi de turism moldoveni, însoţiţi de repezentanţi mass-media din Republica Moldova, se află într-un megainfotrip organizat pe Litoralul Românesc şi în Delta Dunării, alături de alţi 500 de agenţi de turism din România”, a declarat Corina Martin, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din România (FAPT).
FAPT va continua să organizeze infotripuri în fiecare regiune turistică majoră a României, prin fiecare asociaţie regională de promovare, în parteneriat cu ANAT România şi ANAT Moldova.

lit2

“Mă bucur să constat că iniţiativa privată a patronatelor noastre a determinat orientarea hotelierilor şi a touroperatorilor români către Moldova, ceea ce va creşte consistent numărul de turişti moldoveni în destinaţiile româneşti. De altfel, parteneriatul nostru a determinat şi o reacţie pozitivă din partea Consulatului României la Chişinau, cu care suntem în permanentă legătură, şi chiar participarea ministerului la Târgul de Turism de la Chişinău, deşi iniţial acest târg nu era pe lista celor aprobate pentru 2012”, a mai adăugat Corina Martin.
Mai mult decât atât, spune preşedintele FAPT, ambasadele celor 2 ţări au raspuns pozitiv strategiei patronatelor din turismul românesc, astfel încât, deşi iniţial Ministerul Turismului îşi orientase eforturile de promovare spre alte ţări considerate ca având potenţial emitent către România, patronatele au demonstrat că o piaţă extrem de apropiată Romaniei, din toate punctele de vedere, trebuie reconsiderată ca şi piaţă strategică pentru atragerea de turisti străini către România.


Editoriale