Hygienium, focus pe investiții și dezvoltarea de noi produse

Grande Gloria Production, producătorul cunoscutului brand de dezinfectanți și produse de igienă sanitară Hygienium, anunță extinderea investițiilor în România și dezvoltarea unei noi game de produse.

,,Compania noastră se află în plin proces de extindere a liniilor de fabricație și de dezvoltare a unor noi produse, în baza unor inovații și soluții tehnologice dezvoltate de centrul nostru de cercetare. Ne mândrim cu faptul că echipa noastră de experți a reușit, în termen foarte scurt, să contureze această nouă gamă de produse de înaltă calitate ce va fi lansată, în următoarea perioadă, pe piața românească și la export, în cele 25 de țări unde ne comercializăm produsele”, a declarat Georgiana Mocanu, director executiv al companiei Grande Gloria Production.

Potrivit companiei, succesul Hygienium se datorează calității produselor, certificate de Ministerul Sănătății, și, poate cel mai important, încrederii acordate de milioanele de consumatori.

Am dovedit, mai ales în această perioadă de criză COVID, că suntem capabili să dezvoltăm, în țara noastră, produse de siguranță sanitară la standarde internaționale. Ne mândrim cu faptul că, împreună, noi, cei peste 700 de angajați ai GGP am participat la efortul național de combatere a pandemiei. Într-o piață invadată de dezinfectanți falsificați, de produse de o calitate îndoielnică importate la prețuri de dumping, Hygienium a reușit să vină cu produse de calitate, realizate în România, care au oferit clienților noștri siguranța sanitară de care au nevoie”, a mai declarat oficialul Hygienium.

hygieniumplanuribusiness

În baza performanței și calității produselor, Hygienium a devenit numărul 1 în România pe categoria dezinfectanților de mâini și a ajuns să își exporte produsele în peste 25 de țări din Europa și Asia, printre care Germania, Franța, China, Polonia, Cehia, Belgia, Olanda, Italia și Marea Britanie.

Potrivit datelor Audit Retail Nielsen*, Hygienium a devenit cel mai important brand din România, din punct de vedere al volumului și valorii vânzărilor, pe categoria Hand Sanitizer.

,,Următorul pas, dincolo de dezvoltarea noii game de produse, îl reprezintă o dorință mai veche a noastră, pe care am expus-o în nenumărate rânduri - aceea de a contribui, împreună cu celelalte companii românești de profil, la dezvoltarea unui laborator de certificare a produselor de siguranță sanitară și a unui laborator de cercetare în domeniu. România are potențialul de a-și dezvolta o industrie de siguranță sanitară de nivel mondial, capabilă să ofere asistența necesară în cazul unor noi eventuale crize de sănătate publică. Salutăm inițiativa Ministerului Sănătății de a accelera demersurile pentru reglementarea pieței și dezvoltarea acestor instituții de certificare, absolut necesare”, a declarat Constantin Danciu, manager de dezvoltare Grande Gloria Production.

produsesigurantasanitara

GGP, producătorul Hygienium, și-a început activitatea în 1993, odată cu deschiderea primei firme din grup implicată în distribuția produselor non-food de larg consum.

,,Privind în urmă la primii pași făcuți în business-ul românesc, realizăm că GGP a crescut odată cu România. Ne mândrim cu faptul că, în această perioadă, am construit fabrici, linii de business, am legat relații de afaceri cu mii de firme, am înființat și susținut, direct și indirect, zeci de mii de locuri de muncă și am contribuit, astfel, la creșterea economică a țării noastre”, a mai declarat oficialul Hygienium.

Potrivit reprezentanților Grande Gloria Production, cei 28 de ani de activitate au însemnat fiecare în parte o cărămidă în plus la construcția unui business predictibil, a cărui succes este dat de rezultatele excelente înregistrate în România și cele peste 25 de țări în care produsele ,,made in România” au ajuns să fie vândute.

Hygieniumshop.ro, o platformă în premieră

Compania a lansat recent primul magazin online de produse dezinfectante și de igienă din România.

,,Hygieniumshop.ro (www.hygieniumshop.ro) este un ecosistem de business online adaptat noilor tendințe, util și ușor de accesat. Dincolo de ofertele obișnuite, ne-am propus să lansăm periodic noi produse, oferte speciale și pachete de servicii menite să ofere clienților noștri întregul necesar de produse pentru locuință, spațiile de birouri, magazine, spații industriale etc.”, a declarat Constantin Danciu, director de dezvoltare Grande Gloria Production.

Portofoliul complet de produse Grande Gloria Production poate fi vizualizat aici: www.grandegloria.com

,,Ne dorim să fim cât mai aproape de clienții noștri cu oferte speciale la un click distanță. Ne adresăm atât persoanelor fizice, familiilor, cât și mediului business, cu soluții de siguranță sanitară eficiente, certificate de Ministerul Sănătății, care preîntâmpină pericolele sanitare cu care ne confruntăm”, afirmă Constantin Danciu.

Hygienium Business Solutions

Tot în această perioadă, compania și-a extins ofertele de servicii pentru mediul de afaceri. Hygienium Business Solutions pune la dispoziție tuturor companiilor și instituțiilor din România soluții logistice personalizate de protecție sanitară și curățenie.

În funcție de anumite variabile precum: tipul activității, numărul de angajați, clienți, experții Hygienium evaluează necesarul lunar de produse și construiesc un pachet personalizat cu produse de curățare, dezinfecție și igienă.

,,În 2020 am dezvoltat această divizie specială de asistență pentru mediul de afaceri, o inițiativă venită în contextul pandemiei, a provocărilor generate de COVID. În condițiile în care prea puțini manageri aveau cunoștințele necesare privind securitatea sanitară, ne-am dorit să venim în întâmpinarea lor cu expertiza și soluțiile optime menite a preveni situațiile de criză. Rezultatele excelente înregistrate ne-au determinat să extindem această ofertă în 2021, conștienți că provocările sanitare nu vor fi depășite atât de repede pe cât ne-am dori. Mai mult, dincolo de durata pandemiei, de momentul la care vom depăși această situație fără precedent, lecția COVID ne-a învățat că siguranța sanitară trebuie să devină o constantă a activității tuturor, regulile de protecție, folosirea dezinfectanților, a celorlalte materiale de protecție urmând să intre în zona obiceiurilor de consum”, a mai declarat directorul de dezvoltare Constantin Danciu.

* conform Audit Retail Nielsen. Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de Retail Audit, pentru categoria Hand Sanitizer, volum și valoare vânzări, pentru perioada 2019 - 2020, pentru piața Total România (Copyright © 2021 The Nielsen Company.)

Advertorial publicat în ediția 103 a revistei Horeca România.